Social media management

Social media management

Bouwen aan je klantrelatie én je business terwijl je praat...met klanten

Word jouw merk wel effectief gecommuniceerd? En wanneer ben je dan tevreden hierover? Ben jij écht 'in gesprek' met je klant of 'zend' je vooral? Vragen die je jezelf tenminste moet stellen wanneer je naar buiten treedt via social media. Kies je hierin dan voor een doordachte lange termijnstrategie, of kies je voor een korte termijn aanpak? Is het het laatste, dan raden we je dat liever af.
Waarom? In het eerste geval bouw je meer aan je klantrelatie én draagt dit in de meeste gevallen direct bij aan de omzet. Social media leent zich tenslotte bij uitstek om te zenden, maar...hoe mooi is het als je m.b.v. je kanalen kunt bouwen aan je business én je klantrelatie?

Meerwaarde creëren voor jou en je klant

Met een goed opgezette strategie, worden je social mediakanalen in dienst gezet van dit doel, in plaats van dat zij enkel fungeren als 'etalage' of 'nieuwsrubriek'. Je kanalen zijn dan niet alleen vaandeldragers, maar tegelijk servicekanalen die voor jou en je klanten voor meerwaarde zorgen...en daar pluk jij de vruchten van!

 

‘A brand is no longer what we tell the consumer it is, it’s what consumer’s tell each other.’
— Scott Cook