grid-agency-emailmarketing.jpg

Emailmarketing

Waarom email inzetten als marketingtool? 

We hebben al een site, facebook, instagram, telefoon én een salesafdeling...Nog een kanaal erbij? Veel ondernemers laten dit direct-marketingkanaal maar links liggen. Zonde! Zeker als je bedenkt dat het nog steeds één van de best renderende online kanalen is, die je in je marketingmix kunt inzetten. 

Always on, always connected

Met een veelheid aan verschillende devices is je klant in staat om op elk gewenst moment emails te lezen, via elk device of platform (van smartphone tot smartwatch en binnenkort ook voice assistants van Amazon of Google).

Email draagt bij aan branding en interactie

De levensduur van een email is nog altijd langer dan van een gemiddelde social media post. Zo haalt een instagrampost gemiddeld 2-3 seconden, met een email kun je dagen later nog interactie aangaan! Emailmarketing draagt dus een substantieel steentje bij aan de branding van je merk, product of dienst! 

Kortom: mogen we voor je beginnen?

‘If you don’t know where you are going, you will probably end up somewhere else.’
— Lawrence J. Peter