grid-agency-conversieoptimaisatie.jpg

Conversieoptimalisatie

Winst behalen door je succes meetbaar te maken

Conversieoptimalisatie is niet alleen een prachtig scrabble-woord, vinden wij, het is vooral een mooie manier om je bezoekers om te zetten naar (kopende) klanten. Het is ook de meest 'vergeten' toe te passen 'low-hanging fruit.
Een conversie is een gewenste actie die bezoekers uitvoeren op je site of-shop. 'Optimalisatie' staat voor het verbeteren van je shop of site om te zorgen dat je verkopen omhoog gaan of je meetbare doelen gehaald worden (te converteren).  

Er wordt veelal meer geïnvesteerd in hogere Google rankings, online adverteren en emailmarketing etc. Terwijl er veel winst te behalen is met de inzet van je succes meetbaar maken, gekoppeld aan kennis over consumentengedrag voor e-commerce doeleinden. Het geeft waardevolle inzichten over hoe je met je bedrijf nog relevanter kunt zijn en daarmee een positief effect bereiken op je winst.

Verbeter onderdelen of je gehele site in delen

De toepassing ervan kan op allerlei onderdelen van je webshop of site; van producten, diensten, telefonisch contact, een aanmelding op een nieuwsbrief of inschrijving voor een programma, cursus of event.

Wil je ook effectiever zijn met jouw webshop of site en online groeien?
Neem dan snel contact op!

‘Here’s the thing: it’s never the right time’
— Seth Godin